تدريس زبان خصوصي

۵۱ بازديد

تدريس خصوصي زبان

از ميان روشهاي آموختن زبان، بهترين روش روش آموختن خصوصي همراه با مكالمه در جلسات 1.5 ساعتي است. گرچه با ابزارهاي ديگري مانند علايم، بازيها و هنرهاي بصري همچون نقاشي و مجسمه سازي نيز مي توان ارتباط برقرار نمود ، اما انتقال مفاهيم پيچيده ذهني به ساده ترين و كامل ترين شكل ممكن فقط از طريق زبان نوشتاري و گفتاري ممكن است. تدريس خصوصي زبان علاوه بر تاثير و راندمان بالاتر همچنين شرايط رشد را بهبود مي بخشد .

از آنجا كه در تدريس خصوصي زبان آموز و معلم با يكديگر در ارتباط هستند و كس ديگري اين ميان وجود ندارد معلم مي تواند تمام تمركز و توجه خود را معطوف به زبان آموز كند . از طرف ديگر زبان آموز نيز مي تواند تمام سوالات و مشكلات مطرح شده در ذهنش را بپرسد و راه حل مناسب دريافت كند .

تدريس خصوصي زبان

زبان چيست ؟

زبان در واقع يك توانايي ذاتي است كه تقريبا همه موجودات زنده آن را دارند اما بيشتر در انسان ها وجود دارد . به عبارت ديگر زبان يعني توانايي بر قرار كردن ارتباط با ديگران ، توانايي ارسال و دريافت پيام ها از يك ذهن به ذهن ديگر. زبان انگليسي، زبان فارسي، زبان فرانسوي، و… هر كدام از اين ها درواقع يك نوع ابزاري براي استفاده از زبان هستند. يعني با استفاده از گرامر وواژه هاي انگليسي مي توان پيامي را كه در ذهن داريم را به ديگران منتقل كنيم. به طور ما انسان ها بخش عظيمي از پيشرفت و تكامل را مديون زبان هستيم.

 

چرا تدريس خصوصي زبان ؟

از جمله مزاياي تدريس خصوصي زبان مي توان به :

رفع تمامي ابهامات زبان آموز به دليل شزايط مناسب جهت مطرح كردن

دنياي زبان بهترين روش يادگيري هر زباني شركت در كلاس هاي خصوصي مي باشد، كلاس هاي عمومي به علت تعداد زياد دانش پژوهان در كلاس و كوتاه بودن زمان بيشتر زبان آموزان باصرف هزينه و زمان خود باز هم ممكن است دچار ابهاماتي و مشكلاتي در اين زبان باشند.

انعطاف پذيري در تدريس خصوصي

در تدريس خصوصي زبان انعطاف پذيري بسيار زيادي وجود دارد. حضور در كلاس هاي خصوصي نسبت كلاس هاي عمومي كه هم از ظرفيت بالا و زمان اندك برخوردار هستند از اين رو مفيد مي باشد كه شما با گذراندن كلاس هاي مكالمه خصوصي و تدريس خصوصي زبان مي توانيد در كمترين زمان و بيشترين بازدهي، به خواسته خود كه يادگيري واقعي زبان مي باشد برسيد و در كوتاه ترين زمان ممكن به توانايي مكالمه روان با تلفظ صحيح و رعايت قواعد دستوري دست يابيد.

همچنين استاد بايد تنها خودش را با زبان آموز مچ كند و با سرعت يادگيري او حركت كند . پس اگر در جايي احساس كندكه زبان آموز مطلب را متوجه نشده است ، مي تواند به راحتي در مورد آن بيشتر توضيح دهد .

راخت تر بودن برا زبان آموز

با در نظر گرفتن اتلاف وقت در كلاس عمومي و اتلاف وقت در رفت و آمد ها به آموزشگاه هزينه كلاس عمومي مي تواند بيشتر از خصوصي بشود. البته ايجاد شرايط مناسب جهت آموزش نيز از نكات پر اهميت مي باشد  .

 

گروه آموزشي توآموز در راستاي خدمت رساني به زبان آموزان مي تواند در زمان و مكان مشخص شده از طرف شما مدرس خصوصي براي شما فراهم كند . كافي است با ما تماس بگيريد .

v       

متدهای آموزش زبان انگلیسی به شدت متنوع بوده و با توجه به نیازهای هر فرد ممکن است تغییر کند. یکی از متد های محبوب آموزش زبان انگلیسی، متد ترکیبی یا مختلط است که از ترکیب مکالمه، گرامر، خواندن و نوشتن بهره می‌برد. این متد سعی دارد همه مهارت‌های زبانی را به صورت همزمان تقویت کند تا زبان آموزان بتوانند زبان را به صورت جامع به دست آورند. این متد با استفاده از مواد آموزشی متنوع از جمله کتاب‌ها، فیلم‌ها، ویدئوهای آموزشی و نرم‌افزارهای آموزشی، تمرینات متنوع ارائه می‌دهد.

 

متد دیگری که در آموزش زبان انگلیسی مورد استفاده قرار می‌گیرد، متد انگلیسی به عنوان زبان دوم (ESL) است. این متد بر اساس نیازهای زبان‌آموزانی که زبان انگلیسی را به عنوان زبان دوم یاد می‌گیرند، تدوین شده است. در این متد، تمرکز بر موضوعات عملی و مکالمات روزمره قرار دارد تا زبان آموزان بتوانند به راحتی در مواقع واقعی از زبان انگلیسی استفاده کنند. همچنین، تمرینات گرامری و لغت‌آموزی نیز در این متد وجود دارد اما با تأکید بیشتر بر کاربردهای عملی و روزمره.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.