كتاب زبان

learning online

كتاب زبان

۶۲ بازديد

كتاب زبان  

هنگامي كه شما نياز به يادگيري زبان دوم پيدا مي كنيد ، پس از يافتن روش يادگيري ، به دنبال كتاب زبان مناسب مي باشيد . اگر براي حضور در موسسات هم اقدام مي كنيد در واقع كتابي كه تدريس مي شود  بر انتخاب شما تاثيرگذار خواهد بود .

اگر آموزش زبان آنلاين را هم انتخاب مي كنيد ،  باز هم كتاب زبان حائز اهميت است . در تدريس خصوصي زبان نيز هم علاوه بر روش تدريس زبان ، كتاب هم مهم است .

يك كتاب خوب زبان شما را از سردرگمي براي يادگيري نجات مي دهد و به شما اجازه مي دهد تا مهارت هاي لازم زبان مورد نظر را كسب كنيد و نياز خود را از يادگيري آن زبان رفع كنيد .

ويژگي هاي يك كتاب زبان :

1-     با توجه به سطح زبان آموز تهيه شده باشد .

2-    استفاده به جا از تصاوير شده باشد .

3-    فايل صوتي و تمرين هاي تلفظ و شنيداري داشته باشد .

4-    آخر هر مبحث خلاصه اي از درس داشته باشد .

5-    مطالب خسته كننده و يكنواخت نباشد .

6-    انتهاي هر درس سوالاتي مطرح كند تا زبان آموز ميزان يادگيري خود را بسنجد .

7-    استفاده از فايل هاي ويديويي نيز موثر است .

در اين مبحث به معرفي چند كتاب زبان موثر در زبان هاي پركاربرد مي پردازيم .

1-    زبان انگليسي

زباني كه اكثر افراد به دنبال يادگيري آن هستند . پس درجه اهميت بيشتري دارد .

كتاب 1100 WORDS you need to know ، English Grammar in Use ، كتاب هاي سري Top Notch ، كتاب هاي English Result و American English File و كتاب هاي Four Corners  از مجموعه كتاب هايي هستند كه بيشتر مورد استفاده هستند و محبوب ترند .

2-    زبان فرانسه

اين زبان هم بسيار رايج مي باشد . از جمله كتاب هاي آن مي توان به Enter Amis ، Learn French Vocabulary و Contacts : Langue et culture francaises اشاره كرد .

3-    زبان آلماني

امروزه مهاجرت و علاقه مندي به زبان آلماني زياد شده است . كتاب هاي Menschen و Daf Kompakt از معروف ترين كتاب هاي آلماني هستند .

4-    زبان ايتاليايي

كشور زيباي ايتاليا باعث شده كه خيلي از افراد به ربان ايتاليايي علاقه پيدا كنند . يكي از پركاربردترين كتاب هاي آموزش اين زبان Nuovo Espresso مي باشد .

چيزي كه اهميت دارد نحوه استفاده از اين كتب است كه به اختصار توضيحاتي مي دهيم .

1-    كتاب ها و متون زباني را كه فرا مي گيريد با صداي بلند بخوانيد زيرا مهارت صحبت كردن هم در اين حالت تمرين مي شود .

2-    دفترچه اي داشته باشد و هر لغتي كه فرا مي گيريد را در آن يادداشت كنيد .

3-    يك جزوه بذاي بخش دستور زبان داشته باشيد .

4-    از بازي ها و اپليكيشن هاي مخصوص آن زبان استفاده كنيد تا هم خسته نشويد و هم زبان ياد بگيريد .

اگر فردی مبتدی در شروع راه زبان‌آموزی هستید، باز هم جای نگرانی نیست! با توضیحاتی که سایت جنگل برای هر کدام از کتاب های آموزشی زبان انگلیسی تهیه کرده‌است، می‌توانید از صفر تا ۱۰۰ راه یادگیری‌تان را خودتان به صورت خودآموز، یا حتی با معلم پیش ببرید. بهترین کتاب های خودآموز یادگیری زبان انگلیسی تنها برای زبان‌آموزان مبتدی تهیه نشده‌‌اند، شما ممکن است فردی حرفه‌ای در زبان انگلیسی بوده و تنها نیاز به مرور برخی از آموزه‌ها یا محک زدن دانش زبانی خود داشته باشید، در این صورت کتاب‌های سطوح بالای زبان، بر اساس نیاز شما در سایت قرار گرفته است. خرید کتاب زبان
شما می‌توانید با گشتی بین کتاب‌ های آموزش زبان انگلیسی و مرور توضیحات، کتابی که مطابق با خواسته‌تان باشد را تهیه کنید. بسیاری از زبان‌آموزانی که نیاز به تقویت تنها یکی از مهارت‌های زبان دارند نیز می‌توانند در بخش « کتاب آموزش زبان انگلیسی براساس مهارت‌های چهارگانه » (Speaking،  Listening، Writing،Reading) ، اقدام به خرید کتاب مورد نیاز و تقویت مهارت‌شان بکنند. در این بخش کتاب‌های آموزشی، لیست کاملی از کتاب های آموزش به زبان انگلیسی برای تجارت و کسب و کار نیز قرار دارد. این کتاب‌ها برای کسانی‌که قصد دارند در یک حوزه خاص به تقویت زبان انگلیسی خود بپردازند، راه را هموار کرده‌است.بهترین آموزشگاه زبان آلمانی در تهران
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد