زبان انگليسي

۵۰ بازديد

زبان انگليسي

با يادگيري هر زبان شما وارد دنياي ديگري مي شود كه فرهنگ ، ادبيات ، داستان ها و علوم و فنون مردمان آن زبان را ياد مي گيريد . پس يادگيري زبان به معناي بهره بردن از سرزمين ديگري است . امروزه انسان ها در تلاشند تا زبان دومي را فرا گيرند . در بين زبان هاي دنيا زبان انگليسي از همه فراگيرتر است .

چرا زبان انگليسي ياد مي گيريم ؟

1-     دسترسي به اطلاعات 

شما به هر موضوعي كه علاقه مند هستيد از علوم مختلف تا هنر و ورزش براي گرفتن اطلاعات و دانش در آن زمينه قطعا از يكي از روش هاي زير استفاده مي كنيد :

1-    صفحات وب

بيش از يك ميليارد صفحه وب وجود دارد كه خيل عظيمي از اين صفحات به زبان انگليسي است .

2-    كتاب ها

نويسندگان انگليسي زبان در دنيا تعداد بيشماري كتاب دارند . به علاوه خيلي از كتاب ها به زبان انگليسي ترجمه شده است .

3-    مطبوعات و گزارش هاي خبري

شما در هر كجاي جهان كه باشيد فقط به مجلات و روزنامه هاي انگليسي زبان به راحتي دسترسي داريد . همچنين شبكه هاي خبري انگليسي زبان در هر جاي دنيا كه باشيد به راحتي اخبار را منتقل مي كنند .

4-    علوم

زبان انگليسي ، زبان علم است . 95 درصد مقالات علمي دنيا به زبان انگليسي است كه از اين ميان تنها 50 درصد نويسندگان آن انگليسي زبان هستند . اگر به علم علاقه داريد با يادگيري زبان انگليسي به اين مهم دسترسي خواهيد داشت .

2-    ارتباط با ديگران

بيشتر مردم جهان پذيرفته اند كه به زبان انگليسي با هم صحبت كنند . 1.5 ميليارد از جمعيت جهان انگليسي صحبت مي كنند و يك ميليارد ديگر هم در حال يادگيري آن هستند .

سياستمداران كشورهاي مختلف با زبان انگليسي با يكديگر مذاكره مي كنند .

بيشتر مسابقات مثل جام جهاني ، المپيك و ... ،كنفرانس ها و فستيوال ها به زبان انگليسي برگزار مي شود .

شما با استفاده از زبان انگليسي مي توانيد عقايد و نظرات خود را با ديگر مردمان جهان در ميان بگذاريد و تبادل اطلاعات و فرهنگي داشته باشيد .

3-    پيشرفت هاي شغلي

اگر شما به زبان انگليسي تسلط داشته باشيد به راحتي مي توانيد رزومه خود را به اين زبان بنويسيد و فرصت هاي شغلي در هر كجاي جهان را داشته باشيد . همچنين شما مي توانيد با ديگر تجار جهان وارد تجارت شويد و مرزهاي كسب و كار خود را افزايش دهيد .

چرا زبان انگليسي بين المللي است ؟

قدرت صنعت دريانوردي بريتانيا سبب شد كه بسياري از كشورها را به تصرف خود درآورد و اين كشورها مجبور به انتخاب زبان انگليسي و حتي سبك زندگي آن ها شدند . همچنين به دليل سادگي دستور زبان انگليسي ، يادگيري آن نسبت به ساير زبان ها راحت تر است كه خود اين موضوع تاثير بسيار زيادي در بين المللي شدن اين زبان دارد .

همان طور كه اشاره شد فراگيري زبان انگليسي بسيار حائز اهميت است و انسان ها در سراسر دنيا براي اين منظور وقت صرف مي كنند . در اين عصر به دليل كمبود وقت مي توان از آموزش زبان آنلاين استفاده كرد . از ديگر روش ها تدريس خصوصي زبان است كه بسياري از موسسات اين امكانات را دارند .

توآموز با فراهم كردن امكانات تدريس زبان به صورت آنلاين و خصوصي كمكي در بالا بردن دانش و اطلاعات هم وطنان خود كرده است . 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد